Terrible customer service. The restaurant made a mistake at the point of booking and placed us at the bar instead of a table. When we tried to explain the misunderstanding to the manager, he was so defensive and rude to the point where he told us there was no solution so leave or stay. We chose to stay as it was late and we had no other choice. During the night we noticed that 2 of the tables behind us were empty and were never filled. I have never been to a restaurant globally where the manager was so arrogant and dismissive. We asked for an apology at the end and his response was “we served you, didn’t we?”. A restaurant that believes they’re above their customers shouldn’t be open. It would be good to learn about customer service and not just focus on food, that’s the winning recipe.
Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για να βελτιώσει την εμπειρία σας. Υποθέτουμε ότι είστε εντάξει με αυτό, αλλά μπορείτε να εξαιρεθείτε αν το επιθυμείτε. Cookie settingsΑΠΟΔΟΧΗ
Privacy & Cookies Policy
Επισκόπηση απορρήτου
Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για να βελτιώσει την εμπειρία σας ενώ περιηγείστε στον ιστότοπο. Από αυτά τα cookies, τα cookies που κατηγοριοποιούνται ως απαραίτητα αποθηκεύονται στο πρόγραμμα περιήγησής σας καθώς είναι απαραίτητα για την λειτουργία των βασικών λειτουργιών του ιστότοπου. Χρησιμοποιούμε επίσης cookies τρίτων που μας βοηθούν να αναλύσουμε και να κατανοήσουμε πώς χρησιμοποιείτε αυτόν τον ιστότοπο. Αυτά τα cookies θα αποθηκεύονται στο πρόγραμμα περιήγησής σας μόνο με τη συγκατάθεσή σας. Έχετε επίσης τη δυνατότητα να εξαιρεθείτε από αυτά τα cookies. Ωστόσο, η εξαίρεση ορισμένων από αυτά τα cookie μπορεί να έχει επίδραση στην εμπειρία περιήγησης.
Τα απαραίτητα cookies είναι απολύτως απαραίτητα για την σωστή λειτουργία του ιστότοπου. Αυτή η κατηγορία περιλαμβάνει μόνο cookies που εξασφαλίζουν βασικές λειτουργίες και χαρακτηριστικά ασφαλείας του ιστότοπου. Αυτά τα cookies δεν αποθηκεύουν προσωπικές πληροφορίες.
Katerina
23 December 2021 at 18:10Terrible customer service. The restaurant made a mistake at the point of booking and placed us at the bar instead of a table. When we tried to explain the misunderstanding to the manager, he was so defensive and rude to the point where he told us there was no solution so leave or stay. We chose to stay as it was late and we had no other choice. During the night we noticed that 2 of the tables behind us were empty and were never filled. I have never been to a restaurant globally where the manager was so arrogant and dismissive. We asked for an apology at the end and his response was “we served you, didn’t we?”. A restaurant that believes they’re above their customers shouldn’t be open. It would be good to learn about customer service and not just focus on food, that’s the winning recipe.